Original scientific paper
OCJENJIVANJE USPJEŠNOSTI STUDENATA U VISOKOM OBRAZOVANJU ZA PODUZETNIŠTVO PUTEM PRIMJENE MODULARNIH INTELIGENTNIH SUSTAVA
Marina Gregorić
orcid.org/0000-0003-0741-2908
; Međimurje Polytechnik in Čakovec, Čakovec, Croatia
Željko Knok
orcid.org/0000-0003-0289-0994
; Međimurje Polytechnik in Čakovec, Čakovec, Croatia
Zdravko Tkalec
; University College of Economics, Entrepreneurship and Management Nikola Subic Zrinski, Zagreb, Croatia
Abstract
Obrazovanje za poduzetništvo u visokom obrazovanju provodi se na specifične načine kako bi se studente što bolje pripremilo za poslovanje u stvarnom tržišnom natjecanju. Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i menadžment Nikola Šubić Zrinski (NŠZ), provodi obrazovanje za poduzetništvo kroz specifičan oblik poznat kao kolegij Integralno upravljanje poduzećem (IUP). U okviru Visoke škole NŠZ djeluje i studentski poduzetnički inkubator koji omogućuje studentima da već od prve godine studija osnivaju svoje tvrtke i upravljaju njima tijekom sve tri godine obrazovanja. Kolegij Integralno upravljanje poduzećem obuhvaća obrazovanje koje se izvodi putem primjene znanja iz različitih kolegija poput marketinga, ekonomije, poduzetništva, financija i računovodstva. Tijekom obrazovanja studenti analiziraju tržište, provode istraživanja tržišta, sastavljaju marketing plan, poslovni plan te se bave konkretnim aktivnostima kreiranja i prodaje vlastitih proizvoda ili usluga na realnom tržištu. S druge strane poznati su u računarstvu različiti inteligentni sustavi koji mogu pridonijeti praćenju napretka studenata tijekom pohađanja kolegija Integralno upravljanje poduzećem. Cilj je ovog rada pokazati kako bi se primjenom modularnih ekspertnih inteligentnih sustava moglo ostvariti uspješno i jednostavno praćenje uspjeha studenata pri ostvarenju ciljeva učenja za poduzetništvo na primjeru obrazovanja u Visokoj školi NŠZ.
Keywords
Obrazovanje za poduzetništvo; modularni inteligentni sustavi; integralno upravljanje poduzećem; inkubator
Hrčak ID:
149527
URI
Publication date:
15.12.2015.
Visits: 1.974 *