Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.17818/NM/2015/4.9

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga

Antun Asić ; Lučka uprava Dubrovnik
Tihomir Luković ; Sveučilište u Dubrovniku
Joanna Kizielewicz ; Gdynia Pomorsko Sveučilište Poljska


Full text: croatian pdf 1.013 Kb

page 97-103

downloads: 585

cite


Abstract

Veliki svjetski kruzing jedna je od kapitalno najjačih industrija nautičkog turizma. Njegov se razvoj već nekoliko desetaka godina odvija kontinuirano uzlazno, što malo industrija bilježi u tom razdoblju. Posebno je zanimljivo analizirati razvoj kruzinga u vremenu svjetske globalne krize koja se zasigurno mora odraziti na
svjetski kruzing koji je izrazito globalan. Kako su se ktuzing kompanije i grupacije poduprle krizi i kako održavaju razvojni kontinuitet, osnovna je svrha ovog istraživanja. Dobra organizacija unutar kompanija kruzinga, formiranje grupacija/korporacija, prepoznatljivost marki, jaka marketinška orijentacija menadžmenta,
spretno korištenje strategije diversifikacije, stalna istraživanja tržišta potražnje, područja su kojima se ovo istraživanje bavi. Analiza potreba potencijalnih putnika na kruzeru osigurava ovoj grani turizma konkurentsku prednost na globalnom tržištu turističke potražnje. Zbog toga kruzing postaje uzor i drugim industrijama
u aktualnom dobu globalne svjetske gospodarske krize u kojoj menadžment treba tražiti i naći mogućnost i način svoju razvojnu priliku, te osigurati gospodarski rast.

Keywords

veliki svjetski kruzing; marketinška orijentacija; strategija diversifikacije tržišne niše; istraživanja i razvoj

Hrčak ID:

149906

URI

https://hrcak.srce.hr/149906

Publication date:

23.12.2015.

Visits: 1.569 *