Review article
ANALIZA SADRŽAJA WEB STRANICA HRVATSKIH HOTELA
Matea Kraljić
Dina Lončarić
orcid.org/0000-0003-2285-0252
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Abstract
Web stranice važan su medij internetske komunikacije hotela s ciljnim tržištem i izvor su informacija koji turistima olakšava izbor u fazi odabira smještaja na putovanju. Svrha je ovoga rada utvrditi sadržaje zastupljene na web stranicama hrvatskih hotela te ocijeniti u kojoj mjeri navedeni sadržaji odgovaraju potrebama ciljnog tržišta. U radu je primijenjena metoda analize sadržaja na kvotnom uzorku od osamdeset hotela u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je rezultiralo spoznajama važnima za unapređenje web marketinga u hotelijerstvu.
Keywords
hotelijerstvo; marketing hotela; web stranice; analiza sadržaja
Hrčak ID:
149936
URI
Publication date:
23.12.2015.
Visits: 3.453 *