Skip to the main content

Review article

UTJECAJ KVALITETE NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST STUDENATA

Adis Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188 ; Visoka škola eMPIRICA Brčko distrikt BiH
Aleksandar Maksimović ; Visoka škola eMPIRICA Brčko distrikt BiH
Samira Fazlić ; Univerzitet u Tuzli, Ekonomski fakultet


Full text: croatian pdf 204 Kb

page 101-118

downloads: 1.582

cite


Abstract

Pojava sve veće konkurencije na području visokog obrazovanja pridonijela je „borbi“ za svakoga studenta. Sve se više pažnje posvećuje potrebama i željama studenata. S implementacijom Bolonjskog procesa na visokoškolskim ustanovama sustav kvalitete dobiva sve više na značenju. Visokoškolske ustanove se okreću ka kvaliteti te stavljaju studente u prvi plan. Razlog tome je i sve veća konkurencija u visokom obrazovanju. Upravo se utjecajem sustava kvalitete na zadovoljstvo i lojalnost studenata bavi ovaj rad. Na temelju istraživanja o zadovoljstvu i lojalnosti studenata poboljšava se sustav kvalitete na Visokoj školi eMPIRICA (VŠ eMPIRICA). U radu je korišten model za mjerenje percepcije kvalitete te zadovoljstvo i lojalnost studenata s visokoškolskom ustanovom koju pohađaju.

Keywords

kvaliteta; zadovoljstvo studenata; lojalnost studenata

Hrčak ID:

150944

URI

https://hrcak.srce.hr/150944

Publication date:

20.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.735 *