Skip to the main content

Review article

Vjera i tržište — usporedba stajališta prema tržišnim djelatnostima i njegova vjersko–moralnoga utemeljenja u kršćanstvu, islamu, hinduizmu i budizmu

Predrag Haramija orcid id orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; The Zagreb School of Economics and management, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 190 Kb

page 331-351

downloads: 2.013

cite


Abstract

U radu se istražuju stajališta i moralna načela kršćanstva, islama, hinduizma i budizma glede tržišta i tržišnih djelatnosti. Traže se odgovori na pitanja kakav sustav tržišta svaka od tih vjera podupire (ili osuđuje) i koje se moralne norme traže u odvijanju tržišnih djelatnosti. Razmatra se i stajalište prema pojedinim elementima tržišta: imovini, predmetu trgovine, cijeni, distribuciji i tržišnoj komunikaciji. Zaključno se sagledavaju sličnosti i razlike stajališta pojedinih religija, a pridržavanje moralnih načela prepoznaje se kao preduvjet održivosti tržišnoga gospodarstva.

Keywords

tržište; gospodarstvo; vjera; religije; moral; marketing

Hrčak ID:

151284

URI

https://hrcak.srce.hr/151284

Publication date:

31.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 3.001 *