Skip to the main content

Professional paper

PRIKAZ PRIMJENE PREVODITELJSKIH TEHNIKA NA PRIMJERU DVA TEKSTA IZ PODRUČJA MARKETINGA

Natalija Jurina Babović ; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia
Ana Marija Krakić ; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia


Full text: english pdf 513 Kb

page 205-216

downloads: 988

cite


Abstract

U ovom se radu na temelju prijevoda dva teksta iz područja marketinga na konkretnim primjerima prikazuje upotreba prevoditeljskih tehnika (modulacija, premodifikacija, supstitucija, preformulacija (parafraza), definicija, transpozicija, proširivanje i izostavljanje). Obrađuju se neki od problema koji se javljaju u prevedenim tekstovima te se analiziraju moguća prijevodna rješenja i obrazlaže konačni izbor. Prikazuje se na koji način shvaćanje prijevodne ekvivalencije i prevoditeljeva analiza konkretne prijevodne situacije utječe na izbor prijevodne strategije.

Keywords

analiza prijevoda; ekvivalentnost prijevoda; tehnike prevođenja; strategija prevođenja

Hrčak ID:

151676

URI

https://hrcak.srce.hr/151676

Publication date:

31.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.242 *