Informatologia, Vol. 48 No. 3-4, 2015.
Professional paper
PRIKAZ PRIMJENE PREVODITELJSKIH TEHNIKA NA PRIMJERU DVA TEKSTA IZ PODRUČJA MARKETINGA
Natalija Jurina Babović
; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia
Ana Marija Krakić
; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia
Abstract
U ovom se radu na temelju prijevoda dva teksta iz područja marketinga na konkretnim primjerima prikazuje upotreba prevoditeljskih tehnika (modulacija, premodifikacija, supstitucija, preformulacija (parafraza), definicija, transpozicija, proširivanje i izostavljanje). Obrađuju se neki od problema koji se javljaju u prevedenim tekstovima te se analiziraju moguća prijevodna rješenja i obrazlaže konačni izbor. Prikazuje se na koji način shvaćanje prijevodne ekvivalencije i prevoditeljeva analiza konkretne prijevodne situacije utječe na izbor prijevodne strategije.
Keywords
analiza prijevoda; ekvivalentnost prijevoda; tehnike prevođenja; strategija prevođenja
Hrčak ID:
151676
URI
Publication date:
31.12.2015.
Visits: 2.242 *