Skip to the main content

Review article

Javna radio-televizija kao javno dobro: izazovi digitalnog doba

Ivana Andrijašević orcid id orcid.org/0000-0003-3117-0056 ; an independent researcher, a member of the Working Group for the Coordination of Activities in the Process of Digital Switchover in Croatia, Split, Croatia


Full text: english pdf 676 Kb

page 23-39

downloads: 3.625

cite


Abstract

Članak donosi sažetak najvažnijih stajališta iz ekonomske teorije o javnoj radio-televiziji kao javnom dobru i osiguranju njezine ponude tijekom analognog i digitalnog razdoblja televizijskog emitiranja.
Zbog čestih tehnoloških promjena koje značajno utječu na elektroničke medije rasprava o javnom radio-televizijskom servisu kao javnom dobru, koju je 1958. godine započeo američki ekonomist Paul A. Samuelson, nastavila se do danas. U članku se također prikazuje koncept javnog medijskog servisa kao javnog dobra u globalnom, višeplatformskom, korisnički usmjerenom medijskom okruženju. Na kraju se promišlja o budućem razvoju javnog medijskog servisa kao javnog dobra u digitalnom dobu emitiranja.

Keywords

javna radio-televizija; javni medijski servis; javno dobro; digitalno doba

Hrčak ID:

152118

URI

https://hrcak.srce.hr/152118

Publication date:

15.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 5.653 *