Medijske studije, Vol. 6 No. 12, 2015.
Pregledni rad
Javna radio-televizija kao javno dobro: izazovi digitalnog doba
Ivana Andrijašević
orcid.org/0000-0003-3117-0056
; nezavisna istraživačica, članica Radne skupine za koordinaciju aktivnosti u procesu prelaska s analogne na digitalnu televiziju u Hrvatskoj, Split, Hrvatska
Sažetak
Članak donosi sažetak najvažnijih stajališta iz ekonomske teorije o javnoj radio-televiziji kao javnom dobru i osiguranju njezine ponude tijekom analognog i digitalnog razdoblja televizijskog emitiranja.
Zbog čestih tehnoloških promjena koje značajno utječu na elektroničke medije rasprava o javnom radio-televizijskom servisu kao javnom dobru, koju je 1958. godine započeo američki ekonomist Paul A. Samuelson, nastavila se do danas. U članku se također prikazuje koncept javnog medijskog servisa kao javnog dobra u globalnom, višeplatformskom, korisnički usmjerenom medijskom okruženju. Na kraju se promišlja o budućem razvoju javnog medijskog servisa kao javnog dobra u digitalnom dobu emitiranja.
Ključne riječi
javna radio-televizija; javni medijski servis; javno dobro; digitalno doba
Hrčak ID:
152118
URI
Datum izdavanja:
15.12.2015.
Posjeta: 5.653 *