Review article
Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja
Dominik Vuletić
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Abstract
Temeljni cilj rada je da kroz primjer konkretne odluke indicira opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja. Rad pruža prikaz presude Europskog suda u predmetu United Brands koja je bila važna za interpretativni razvoj pravila o zloupotrebi vladajućeg položaja poduzetnika u pravu tržišnog natjecanja Europske unije. Odluka je prikazana kroz analitičke korake koji se inače primjenjuju u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja pa rad može poslužiti i u didaktičke svrhe. Indicirani opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava emanacija je raspravnog načela iz procesnog prava.
Keywords
pravo tržišnog natjecanja; ekonomska analiza prava; zlouporaba vladajućeg položaja
Hrčak ID:
152287
URI
Publication date:
19.1.2016.
Visits: 1.930 *