Skip to the main content

Review article

Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja

Dominik Vuletić ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 239 Kb

page 911-931

downloads: 853

cite


Abstract

Temeljni cilj rada je da kroz primjer konkretne odluke indicira opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja. Rad pruža prikaz presude Europskog suda u predmetu United Brands koja je bila važna za interpretativni razvoj pravila o zloupotrebi vladajućeg položaja poduzetnika u pravu tržišnog natjecanja Europske unije. Odluka je prikazana kroz analitičke korake koji se inače primjenjuju u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja pa rad može poslužiti i u didaktičke svrhe. Indicirani opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava emanacija je raspravnog načela iz procesnog prava.

Keywords

pravo tržišnog natjecanja; ekonomska analiza prava; zlouporaba vladajućeg položaja

Hrčak ID:

152287

URI

https://hrcak.srce.hr/152287

Publication date:

19.1.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.972 *