Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.812

Vrijeme za promjene: novi pristup obrazovanju u području računovodstva

Khaldoon Al-Htaybat ; Faculty of Economics and Administration, King Abdulaziz University
Larissa von Alberti-Alhtaybat ; Faculty of Economics and Administration, King Abdulaziz University


Full text: croatian pdf 345 Kb

page 103-135

downloads: 388

cite

Full text: english pdf 345 Kb

page 103-135

downloads: 264

cite


Abstract

U posljednjih nekoliko godina računovodstvo se pokazalo neuspješnim u nekoliko situacija, od kojih za primjer možemo uzeti Enron i Worldcom. Obrazovni sustav ne može poreći svoju odgovornost u tim neuspjesima budući da je odigrao bitnu ulogu u obrazovanju stručnjaka koji su na kraju iznevjerili sustav. Stoga bi trebalo dobro promisliti o sadašnjem obrazovnom sustavu i u njega uvesti odgovarajuće promjene. Cilj ove studije jest u tome dati svoj doprinos. U članku se analiziraju neki važni aktualni pristupi računovodstvenoj etici i etici u obrazovanju računovođa, kao i odgovarajuća ulogu koju imaju pravila i principi, teorije etike, vrijednosti i vrline. Članak prikazuje pristup u kojem su ta pravila, vrijednosti i vrline međusobno čvrsto povezani. Na kraju se raspravlja o implikacijama koje taj pristup ima na obrazovanje u području računovodstvene etike. Navode se preporuke za donositelje standarda i prijedlozi za buduća istraživanja.

Keywords

principi računovodstva; konceptualni okvir; etika

Hrčak ID:

153250

URI

https://hrcak.srce.hr/153250

Publication date:

30.11.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.416 *