Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.785

Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu

Orçun Bozkurt ; Faculty of Education, Mustafa Kemal University


Full text: croatian pdf 414 Kb

page 175-197

downloads: 349

cite

Full text: english pdf 414 Kb

page 175-197

downloads: 306

cite


Abstract

Cilj je istraživanja bio odrediti utjecaj istraživačkog pristupa učenju na stavove budućih nastavnika i predstaviti njihova mišljenja o istraživačkom pristupu u laboratoriju za istraživački rad. U njemu je sudjelovalo ukupno 66 dodiplomskih studenata, a obuhvaćalo je pred-testiranje i post-testiranje kontrolne grupe. Za prikupljanje podataka korišteni su: ljestvica stavova o laboratoriju, ljestvica stavova o istraživačkom učenju i intervju o T dijagramu koji se koristi u istraživačkoj nastavi. Istraživački se pristup odnosio na eksperimentalnu grupu, dok se tradicionalni pristup odnosio na kontrolnu grupu. Prema rezultatu istraživanja, istraživačka je nastava pozitivno utjecala na stavove studenata o njoj.

Keywords

istraživački pristup učenju; nastava prirodoslovlja; stavovi studenata; mišljenja studenata

Hrčak ID:

153249

URI

https://hrcak.srce.hr/153249

Publication date:

30.11.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.360 *