Skip to the main content

Professional paper

ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA

Petra Prović ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Valnea Hrvatin ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sanja Skočić Mihić ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Full text: croatian doc 187 Kb

page 103-113

downloads: 1.023

cite


Abstract

Inkluzivni trendovi ogledaju se i u značajno većem uključivanju djece s kroničnim bolestima u redovne predškolske programe. Izazovi njihovog uključivanja povezani su s djetetovim zdravstvenim stanjem koje utječe na njegov odgojno-obrazovni napredak. U radu je prikazano dvoje djece s kroničnom bolesti, postupci u radu odgajatelja i prilagodbe načina rada u kako bi ono moglo sudjelovati u redovnim aktivnostima. Poznavanje djeteta s epilepsijom i bulboznom epidemolizom i utjecaja njegova zdravstvenog stanja na odgojno-obrazovno funkcioniranje temelj je planiranja rada i izrade individualiziranog programa rada. Individualizirani pristup u radu odnosi se na prilagođavanje prostora, aktivnosti i tempa rada kako bi dijete s kroničnom bolesti, usprkos i čestoj odsutnosti, moglo razvojno napredovati i na akademskom i socijalnom planu. Uloga odgajatelja je facilitirati socijalne interakcije i surađivati s roditeljima i stručnim suradnicima.

Keywords

odgajatelj; dijete s kroničnom bolesti; epilepsija; bulbozna epidermoliza; inkluzija

Hrčak ID:

154218

URI

https://hrcak.srce.hr/154218

Publication date:

14.3.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.003 *