Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15255/KUI.2015.039

Kemija u nastavi:
Što nam mogu reći vrelišta alkana?

Nenad Raos ; Institute for Medical Research and Occupational Health Ksaverska c. 2, P.O.B. 291, 10 001 Zagreb, Croatia
Nenad Raos (ur.)


Full text: croatian pdf 194 Kb

page 175-178

downloads: 1.316

cite


Abstract

Usporedba vrelišta alkana može biti dobar povod da se učenici upoznaju sa zasadama organske, primijenjene i teorijske kemije, od problema ukapljivanja prirodnog plina do pojmova poput strukturne izomerije, homolognog niza, pa i s teorijom grafova u kemiji. Stoga pitanje vrelišta alkana može biti dobra tema za problemski pristup nastavi kemije u našim srednjim školama.

Keywords

nastava kemije; periodni sustav elemenata; teorija grafova u kemiji; Wienerov broj; Wienerov indeks

Hrčak ID:

154254

URI

https://hrcak.srce.hr/154254

Publication date:

23.3.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.487 *