Review article
KURIKULUM IZOBRAZBE ANDRAGOGA NA PRIMJERU USTROJA NJIHOVE IZOBRAZBE U NJEMAČKOJ - CURRICULUMS FOR ANDRAGOGY TRAINING BASED ON ANDRAGOGY TRAINING IN GERMANY
Abstract
Polazište ovog rada je prisutna diskrepancija u području obrazovanja
odraslih. Naglašavanje važnosti obrazovanja odraslih u životu pojedinca i društvene zajednice općenito kao i zahtjeva za kvalitetnim obrazovnim okvirom za obrazovanje odraslih te kompetentnosti djelatnika u njemu ne prati proces njihove profesionalizacije. Profesionalna sveučilišna izobrazba andragoga je, iako ne jedini, to svakako temeljni element tog procesa. U tekstu se analiziraju aktualni ustroji magistarskog studija obrazovanja odraslih u Njemačkoj. Cilj je utvrditi njihova zajednička organizacijska i sadržajna obilježja koja bi mogla poslužiti kao poticaj promišljanju sveučilišne izobrazbe andragoga koja se u ovom prilogu zagovara.
- - - - -
The starting point of this paper is to present a discrepancy in the field of adult education. Highlighting the importance of adult education in the life of the individual and the community in general, as well as the requirements for the quality framework for adult education and competence of employees in it, does not follow the process of their professionalization. Professional university education of andragogues (adult educators), although not the only one, is certainly a fundamental element of this process. The paper analyzes the current structures of master studies of adult education in Germany. The goal is to determine their common organizational and content features that could serve as an incentive on future deliberation of university
education for andragogues that is advocated for in this article.
Keywords
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje; profesionalizacija u području obrazovanja odraslih; profesionalizacija andragoga; izobrazba andragoga u Njemačkoj
Hrčak ID:
156697
URI
Publication date:
28.12.2015.
Visits: 1.455 *