Skip to the main content

Professional paper

OBLICI ODNOSA S JAVNOŠĆU U SUVREMENOM POSLOVANJU

Goran Pejaković orcid id orcid.org/0000-0001-9352-2112 ; Hrvatska bolnica „Dr. fra Mato Nikolić“, Dubrave bb


Full text: croatian pdf 398 Kb

page 123-134

downloads: 5.140

cite


Abstract

Namjera ovog rada je elaborirati odnose s javnošću, sa naglaskom na oblike odnosa s javnošću, u suvremenom poslovnom okruženju. Odnosi s javnošću su jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija u poduzećima. Pomoću odnosa s javnošću poduzeća uspostavljaju, nadograđuju i razvijaju odnose sa ciljanom javnosti. Na taj način, poduzeća jačaju vlastitu reputaciju i imidž u javnosti što izravno omogućava ostvarivanje boljih rezultata poslovanja. Rad pokazuje da je primjena odnosa s javnošću potrebna i poželjna u svim organizacijama, neovisno o njihovoj djelatnosti. Također, rad pokazuje izniman potencijal oblika odnosa s javnošću i širok spektar mogućnosti njihove uporabe u funkciji ostvarivanja postavljenih poslovnih ciljeva.

Keywords

odnosi s javnošću; oblici odnosa s javnošću; javnost; organizacija

Hrčak ID:

158312

URI

https://hrcak.srce.hr/158312

Publication date:

20.5.2016.

Visits: 7.894 *