Transition, Vol. 17 No. 36, 2015.
Professional paper
OBLICI ODNOSA S JAVNOŠĆU U SUVREMENOM POSLOVANJU
Goran Pejaković
orcid.org/0000-0001-9352-2112
; Hrvatska bolnica „Dr. fra Mato Nikolić“, Dubrave bb
Abstract
Namjera ovog rada je elaborirati odnose s javnošću, sa naglaskom na oblike odnosa s javnošću, u suvremenom poslovnom okruženju. Odnosi s javnošću su jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija u poduzećima. Pomoću odnosa s javnošću poduzeća uspostavljaju, nadograđuju i razvijaju odnose sa ciljanom javnosti. Na taj način, poduzeća jačaju vlastitu reputaciju i imidž u javnosti što izravno omogućava ostvarivanje boljih rezultata poslovanja. Rad pokazuje da je primjena odnosa s javnošću potrebna i poželjna u svim organizacijama, neovisno o njihovoj djelatnosti. Također, rad pokazuje izniman potencijal oblika odnosa s javnošću i širok spektar mogućnosti njihove uporabe u funkciji ostvarivanja postavljenih poslovnih ciljeva.
Keywords
odnosi s javnošću; oblici odnosa s javnošću; javnost; organizacija
Hrčak ID:
158312
URI
Publication date:
20.5.2016.
Visits: 7.894 *