Skip to the main content

Essays

O konceptu održivog razvoja

Ingrid Pramling Samuelsson ; Department of Education, University of Goteborg, Goteborg, Sweden
Yoshie Kaga ; Division for promotion of basic education, UNESCO, Paris, France
Dunja Anđić orcid id orcid.org/0000-0001-8444-1820 ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 728 Kb

page 2-5

downloads: 3.256

cite


Abstract

Odgoj i obrazovanje za održiv razvoj u ranom djetinjstvu i predškolskoj dobi još je uvijek, (a to je vec nekoliko desetljeća od pojave samog koncepta održivog razvoja), nedostatno istraženo, neopravdano marginalizirano i nedostatno prepoznato područje. U posljednjih nekoliko godina nastoji se ispraviti ta pogreška i sve više se ilustriraju brojni primjeri teorijskih i praktičnih nastojanja za njegovom intenzivnijom implementacijom i diseminacijom.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Koncept; Održivi razvoj

Hrčak ID:

158873

URI

https://hrcak.srce.hr/158873

Publication date:

9.12.2013.

Visits: 5.601 *