Skip to the main content

Original scientific paper

Odnos prema glazbenom odgoju odgoja nekada i danas

Albinca Pesek ; Faculty of Education, Department of Music, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Tomaž Bratina ; Faculty of Education, Department of Music, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: croatian pdf 236 Kb

page 119-131

downloads: 373

cite


Abstract

Novi pristupi obrazovanju učitelja na pedagoškim fakultetima, bogat izbor promišljeno oblikovanih didaktičkih materijala, razvoj tehnologije obrazovanja i briga za cjeloživotno učenje trebali bi doprinijeti pozitivnijem odnosu učenika prema predmetu Glazbenog odgoja. U radu se istražuje jesu li navedeni čimbenici doprinijeli pozitivnoj evoluciji odnosa prema tom predmetu. Istraživanje koje je obuhvatilo uzorak od 611 sudionika, starih između 15 i 64 godine, pokazalo je relativno pozitivan odnos svih generacija prema Glazbenom odgoju, iako je bio bolje prihvaćen od strane starijih sudionika. Analizirali smo čimbenike koji onemogućuju još veću omiljenost tog predmeta i zaključili da se današnji zahtjevi društva znanja i materijalistička usmjerenost udaljuju od istinskog poslanstva
glazbe, a time posljedično i od predmeta Glazbeni odgoj.

Keywords

Glazbeni odgoj; opće obrazovanje; nastavno gradivo; ljubav prema Glazbenom odgoju

Hrčak ID:

160088

URI

https://hrcak.srce.hr/160088

Publication date:

11.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.044 *