Skip to the main content

Review article

Aktivno učenje u multimodalnom okruženju

Senka Gazibara orcid id orcid.org/0000-0002-6715-6507 ; Faculty of Humanities and Social Sciences Osjiek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 218 Kb

page 323-334

downloads: 1.665

cite


Abstract

Razvoj društva utemeljenog na znanju zahtijeva prilagodbu obrazovnih sustava koja podrazumijeva promjene u procesu učenja, kao i nove uloge učenika i nastavnika. Pri tome misli se na razvoj škole koja aktivno učenje i cjelovit razvoj djeteta stavlja u prvi plan. Navedeno implicira nove pristupe učenju i poučavanju, što uključuje multimodalno okruženje za učenje koje podrazumijeva različite putove dolaženja do spoznaje - kombinacijom riječi, slika, zvukova, gesta, pokreta, različitih osjetila, a orijentirano je na sveobuhvatni pristup aktivnome učenju. Nastavni proces koji obuhvaća aktivno učenje u multimodalnom okruženju naglasak stavlja na promijenjenu ulogu nastavnika koji usmjerava učenika prema samoreguliranom učenju. Stoga je cilj ovoga rada iz perspektive nastavnika ispitati zastupljenost multimodalnih okruženja za učenje kao poticaja aktivnome učenju. U istraživanju su sudjelovali nastavnici osnovnih škola na području grada Osijeka. Rezultati istraživanja ukazuju na tendenciju promjene nastavne prakse prema aktivnom učenju i multimodalnosti te na potrebu daljnjeg usavršavanja nastavnika u tome području.

Keywords

aktivnost; multimodalnost; nastavnici; suvremena škola

Hrčak ID:

160224

URI

https://hrcak.srce.hr/160224

Publication date:

11.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.131 *