Review article
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže edmodo u nastavu
Marijana Vrdoljak
; Primary School Ravne njive, Split, Croatia
Abstract
Digitalna kultura nametnula je učiteljima potrebu osuvremenjivanja nastave i približavanja nastavnih sadržaja učenicima dvadeset i prvog stoljeća. Učenici su korisnici društvenih mreža putem kojih međusobno surađuju i komuniciraju. Društvene mreže postaju sve zastupljenije, zbog čega je važno razmišljati o njihovim pozitivnim stranama i mogućoj koristi za nastavni proces. Jedna od društvenih mreža primjerenih učiteljima i učenicima, a namijenjenih isključivo učenju je Edmodo. U ovome radu prikazat će se oblikovanje i primjena oblikovanih nastavnih sadržaja iz hrvatskog jezika u Edmodu za učenike petog i sedmog razreda osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati imaju li učenici i učitelji pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu. Analizom rezultata zaključeno je kako 89, 6% ispitanih učenika i 57,1% ispitanih učitelja ima pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu.
Keywords
Edmodo; društvena mreža; hrvatski jezik; oblikovanje nastavnih sadržaja
Hrčak ID:
160229
URI
Publication date:
11.5.2016.
Visits: 2.590 *