Business Excellence, Vol. 10 No. 1, 2016.
Preliminary communication
UTJECAJ KVALITETE INFORMACIJSKE POTPORE I INFORMACIJA NA UČINKOVITOST, PERCIPIRANU KORISNOST I ZADOVOLJSTVO KOD KORISNIKA
Adis Puška
orcid.org/0000-0003-3274-0188
; College of Computer Science and Business Communications eMPIRICA
Sead Šadić
; Government of Brčko District BiH
Abstract
Informacijski sustav je od ključne važnosti za funkcioniranje svake organizacije. Najvažnija funkcija svakog informacijskog sustava jeste njegova informacijska potpora. U ovome radu je razvijen model informacijske potpore te se u njemu ispitao utjecaj koji ima kvaliteta informacijskog sustava i informacija dobivenih iz njega na učinkovitost, percipiranu korisnost i zadovoljstvo kod korisnika ovoga sustava. Na osnovi ovoga modela definirano je 6 hipoteza koje su dokazane putem multivarijacijske regresijske analize. Rezultati su
pokazali da postoji značajan utjecaj kvalitete informacijske potpore i kvalitete informacija na zavisne varijable, odnosno na učinkovitost, percipiranu korisnost i zadovoljstvo kod korisnika. Dobiveni rezultati su pokazali da najveći utjecaj ima kvaliteta informacija na zadovoljstvo kod korisnika. Kod ispitivanja ove hipoteze multivarijacijska regresijska analiza je pokazala najbolje rezultate. U radu je utvrđeno da na učinkovitost, percipiranu korisnost te zadovoljstvo značajno utječe kvaliteta informacijske potpore te kvaliteta informacija kao najvažniji nusprodukti informacijskog sustava.
Keywords
informacijski sustav; kvaliteta; učinkovitost; percipirana korisnost; zadovoljstvo; multivarijacijska analiza
Hrčak ID:
160382
URI
Publication date:
15.6.2016.
Visits: 2.257 *