Business Excellence, Vol. 10 No. 1, 2016.
Review article
UMREŽAVANJE HOTELIJERSKIH PODUZEĆA I POLJOPRIVREDNIKA U POBOLJŠANJU GASTRONOMSKE PONUDE
Zorica Krželj - Čolović
orcid.org/0000-0001-9967-9102
; Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik
Abstract
Svrha ovog rada je opisati trenutno stanje i mogućnosti za umrežavanje malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednih proizvođača, i to na primjeru odabranih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj, te dati smjernice za budući razvoj gastronomske ponude
hotelijerskih poduzeća. Prvi dio rada uključuje pregled postojeće literature o glavnim svojstvima umrežavanja malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednika. Drugi dio studije predstavlja empirijska pitanja analiziranog problema. Ovaj rad upotrebljava
rezultate sveobuhvatne empirijske studije provedene u ljeto 2012. Studija je upotrijebila upitnik koji je prilagođen za mala i srednja hotelijerska poduzeća (72 poduzeća u uzorku). Korištena je studija slučaja kako bi se pokazale razlike od prijašnjeg istraživanja. Poslovna suradnja malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednika može donijeti mnoge koristi koje s vremenom mogu doprinijeti boljim poslovnim rezultatima. Prema rezultatima, većina hrane koja se kupuje od lokalnih poljoprivrednika prioritetno se stavlja na menije, a većina vina u ponudi dolazi isključivo od domaćih vinogradara. S obzirom da umrežavanje malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednika nije do sada sustavno istraživano, ova studija ostavlja dovoljno prostora za daljnje teoretska i praktična poboljšanja.
Keywords
umrežavanje; mala i srednja hotelijerska poduzeća; poljoprivrednici; gastronomska ponuda; organska hrana
Hrčak ID:
160392
URI
Publication date:
15.6.2016.
Visits: 1.709 *