Skip to the main content

Review article

UMREŽAVANJE HOTELIJERSKIH PODUZEĆA I POLJOPRIVREDNIKA U POBOLJŠANJU GASTRONOMSKE PONUDE

Zorica Krželj - Čolović orcid id orcid.org/0000-0001-9967-9102 ; Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik


Full text: english pdf 263 Kb

page 167-184

downloads: 665

cite


Abstract

Svrha ovog rada je opisati trenutno stanje i mogućnosti za umrežavanje malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednih proizvođača, i to na primjeru odabranih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj, te dati smjernice za budući razvoj gastronomske ponude
hotelijerskih poduzeća. Prvi dio rada uključuje pregled postojeće literature o glavnim svojstvima umrežavanja malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednika. Drugi dio studije predstavlja empirijska pitanja analiziranog problema. Ovaj rad upotrebljava
rezultate sveobuhvatne empirijske studije provedene u ljeto 2012. Studija je upotrijebila upitnik koji je prilagođen za mala i srednja hotelijerska poduzeća (72 poduzeća u uzorku). Korištena je studija slučaja kako bi se pokazale razlike od prijašnjeg istraživanja. Poslovna suradnja malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednika može donijeti mnoge koristi koje s vremenom mogu doprinijeti boljim poslovnim rezultatima. Prema rezultatima, većina hrane koja se kupuje od lokalnih poljoprivrednika prioritetno se stavlja na menije, a većina vina u ponudi dolazi isključivo od domaćih vinogradara. S obzirom da umrežavanje malih i srednjih hotelijerskih poduzeća i poljoprivrednika nije do sada sustavno istraživano, ova studija ostavlja dovoljno prostora za daljnje teoretska i praktična poboljšanja.

Keywords

umrežavanje; mala i srednja hotelijerska poduzeća; poljoprivrednici; gastronomska ponuda; organska hrana

Hrčak ID:

160392

URI

https://hrcak.srce.hr/160392

Publication date:

15.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.709 *