Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15255/KUI.2016.020

Kemija u nastavi:
Što nam kazuje oksidacijski broj

Nenad Raos ; Institute for Medical Research and Occupational Health Ksaverska c. 2, P.O.B. 291, 10 001 Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 984 Kb

page 515-518

downloads: 915

cite


Abstract

Unatoč dogovornoj naravi i donekle neodređenu značenju, oksidacijski broj elementa u kovalentnom spoju može poslužiti za mnogo više nego za izjednačavanje jednadžbi redoks-reakcija, za što se obično primjenjuje u školi. U članku je prikazana njegova upotreba za razlikovanje metalnih i nemetalnih svojstava elemenata te organskih i anorganskih spojeva.

Keywords

nastava kemije; redoks-reakcije; Friedrich Wöhler; abiogena sinteza

Hrčak ID:

165765

URI

https://hrcak.srce.hr/165765

Publication date:

26.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.644 *