Skip to the main content

Professional paper

Međupredmetno povezivanje povijesti, zemljopisa, glazbe i terenskog rada

Natalija MIHELČIĆ orcid id orcid.org/0000-0002-0004-9715 ; OSNOVNA ŠKOLA STOPIČE


Full text: croatian pdf 157 Kb

versions

page 147-161

downloads: 837

cite


Abstract

Članak na primjeru školske ekskurzije sedmih razreda u Ljubljanu, analizira potencijal terenske nastave za međupredmetno povezivanje (u konkretnom slučaju povijesti, zemljopisa i glazbenog odgoja). Zaključuje da je ovakav oblik nastave izazovan i za učenike i za nastavnike. On iziskuje puno pripreme i dobru organizaciju, ali i da povezivanje različitih predmeta ima za posljedicu živopisnu nastavu koja će otkloniti krutost tradicionalnih pristupa, produbiti znanje i proširiti horizonte pojedinaca.

Keywords

antika; međupredmetno povezivanje; klasična nastava; antička glazba; narodni muzej; povijest; zeljopis; ekskurzije

Hrčak ID:

165801

URI

https://hrcak.srce.hr/165801

Publication date:

30.12.2015.

Visits: 1.586 *