Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5552/drind.2016.1545

Analiza prodajnih mjesta namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj

Andreja Pirc Barčić ; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Darko Motik ; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Hubert Paluš ; Technical University in Zvolen, Faculty of Wood Sciences and Technology, Zvolen, Slovakia
Kristina Klarić ; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Kristinka Liker ; Company Pilana-Mrkopalj, Mrkopalj, Croatia
Leon Oblak ; University of Ljubljana, Biotechnical Faculty, Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 524 Kb

page 257-262

downloads: 976

cite


Abstract

Danas uz velike trgovačke lance poznatih svjetskih brandova namještaja i mala nezavisna prodajna mjesta namještaja imaju važnu ulogu na cjelokupnom tržištu namještaja. Vlasnici i prodavači namještaja svakodnevno se pokušavaju prilagoditi sve zahtjevnijim željama i potrebama svojih kupaca. Nadalje, pojedina obilježja prodajnih mjesta namještaja mogu utjecati na kupčevu konačnu odluku o kupnji namještaja, što je glavni predmet istraživanja brojnih studija i radova. Nasuprot tome, vrlo je malo radova u kojima je istraživan međusobni utjecaj obilježja prodajnog mjesta namještaja, pa je cilj ovog rada bio istražiti neke od njih (veličinu prodajnog prostora, broj prodavača, veličinu skladišnog prostora i broj dobavljača), utvrditi njihov međusobni utjecaj te ustanoviti postoji li razlika među odabranim obilježjima prodajnih mjesta namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj.

Keywords

namještaj; prodajna mjesta; analiza; Hrvatska; Slovenija; Slovačka

Hrčak ID:

166910

URI

https://hrcak.srce.hr/166910

Publication date:

30.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.073 *