Drvna industrija, Vol. 67 No. 3, 2016.
Original scientific paper
https://doi.org/10.5552/drind.2016.1545
Analiza prodajnih mjesta namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj
Andreja Pirc Barčić
; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Darko Motik
; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Hubert Paluš
; Technical University in Zvolen, Faculty of Wood Sciences and Technology, Zvolen, Slovakia
Kristina Klarić
; Faculty of Forestry, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Kristinka Liker
; Company Pilana-Mrkopalj, Mrkopalj, Croatia
Leon Oblak
; University of Ljubljana, Biotechnical Faculty, Ljubljana, Slovenia
Abstract
Danas uz velike trgovačke lance poznatih svjetskih brandova namještaja i mala nezavisna prodajna mjesta namještaja imaju važnu ulogu na cjelokupnom tržištu namještaja. Vlasnici i prodavači namještaja svakodnevno se pokušavaju prilagoditi sve zahtjevnijim željama i potrebama svojih kupaca. Nadalje, pojedina obilježja prodajnih mjesta namještaja mogu utjecati na kupčevu konačnu odluku o kupnji namještaja, što je glavni predmet istraživanja brojnih studija i radova. Nasuprot tome, vrlo je malo radova u kojima je istraživan međusobni utjecaj obilježja prodajnog mjesta namještaja, pa je cilj ovog rada bio istražiti neke od njih (veličinu prodajnog prostora, broj prodavača, veličinu skladišnog prostora i broj dobavljača), utvrditi njihov međusobni utjecaj te ustanoviti postoji li razlika među odabranim obilježjima prodajnih mjesta namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj.
Keywords
namještaj; prodajna mjesta; analiza; Hrvatska; Slovenija; Slovačka
Hrčak ID:
166910
URI
Publication date:
30.9.2016.
Visits: 2.644 *