Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5552/drind.2016.1545

Analiza prodajnih mjesta namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj

Andreja Pirc Barčić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Darko Motik ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Hubert Paluš ; Tehničko sveučilište u Zvolenu, Fakultet drvnih znanosti, Zvolen, Slovačka
Kristina Klarić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Kristinka Liker ; Tvrtka Pilana-Mrkopalj, Mrkopalj, Hrvatska
Leon Oblak ; Sveučilište u Ljubljani, Biotehnički fakultet, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 524 Kb

str. 257-262

preuzimanja: 1.081

citiraj


Sažetak

Danas uz velike trgovačke lance poznatih svjetskih brandova namještaja i mala nezavisna prodajna mjesta namještaja imaju važnu ulogu na cjelokupnom tržištu namještaja. Vlasnici i prodavači namještaja svakodnevno se pokušavaju prilagoditi sve zahtjevnijim željama i potrebama svojih kupaca. Nadalje, pojedina obilježja prodajnih mjesta namještaja mogu utjecati na kupčevu konačnu odluku o kupnji namještaja, što je glavni predmet istraživanja brojnih studija i radova. Nasuprot tome, vrlo je malo radova u kojima je istraživan međusobni utjecaj obilježja prodajnog mjesta namještaja, pa je cilj ovog rada bio istražiti neke od njih (veličinu prodajnog prostora, broj prodavača, veličinu skladišnog prostora i broj dobavljača), utvrditi njihov međusobni utjecaj te ustanoviti postoji li razlika među odabranim obilježjima prodajnih mjesta namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj.

Ključne riječi

namještaj; prodajna mjesta; analiza; Hrvatska; Slovenija; Slovačka

Hrčak ID:

166910

URI

https://hrcak.srce.hr/166910

Datum izdavanja:

30.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.678 *