Other
Kreativni marketing u filmu kao anticipacija propasti kinematografije
Vasilija Antonijević
; Faculty of Dramatic Arts, Belgrade
Abstract
Manipulacija kreativnim industrijama dovodi do transformacije filma u reklamni prostor u kojem se kreativnim rješenjima, u ovisnosti o otvorenom ili suptilnom pristupu, implementira popularizacija određenog brenda. Marketinški pristup filmu narušava strukturu filma koristeći proizvode van funkcije u okviru scenarija, konzumerizam kao referentno tijelo indikativno u karakterizaciji i dovodi do samog preovladavanja narativom. Negacija u specifičnim primjerima /“Koka Kola Kid” Dušan Makavejev (1985)/ ili autoironija u prikazivanju kreativnog procesa u korporacijskom sustavu /“Veliki” Peni Maršal (1988)/ daje afirmaciju propasti filma koji u suvremenom svijetu postaje sredstvo za plasiranje proizvoda.
Keywords
film; marketing; infiltriranje; kreativnost; proizvod
Hrčak ID:
170539
URI
Publication date:
12.9.2016.
Visits: 1.741 *