Skip to the main content

Professional paper

Božja riječ pred izazovom elektronskih medija

Tonči Trstenjak ; Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 666 Kb

page 151-160

downloads: 768

cite


Abstract

Papinski dokumenti zahtijevaju da komunikacija ude na srcu crkvenoj zajednici. Ona je nadasve susret osoba, a usmjerena je stvaranju zajedništva. Da bi komunikacija Evanđelja kroz medije bila uspješna traži se prilagodba navještaje sredstvu komuniciranja, kako je to izvedeno u dugoj povijesti Crkve o čemu govori Marshall McLuhan. U govornoj renesansi u tijeku je proces prijelaza od tiskane riječi - čemu se kršćanska poruka savršeno prilagodila - na govornu, prilagođenu elektronskom mediju, gdje je važnija slika komunikatora, njegov način komuniciranja i njegovo iskustvo vjere od sadržaja koji naviješta. To ima svojih problema i u odnosu na stanje religijskih programa na europskim televizijama zbog slabog indeksa gledanosti. Na Hrvatskoj televiziji on se penje do 17% i teško probija granicu relativno malog interesa publike za religijske programe.

Keywords

Hrčak ID:

1515

URI

https://hrcak.srce.hr/1515

Publication date:

3.6.1998.

Visits: 1.438 *