Economic Review, Vol. 67 No. 5, 2016.
Preliminary communication
UTJECAJ OSVIJEŠTENOSTI O ZDRAVLJU I EKOLOŠKE OSVIJEŠTENOSTI ŽENA KAO POTROŠAČA NA KUPOVINU PRIRODNIH KOZMETIČKIH PROIZVODA
Andrea Čut
Irena Pandža Bajs
Abstract
Cilj rada je istražiti i analizirati kako i koliko osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost utječu na kupovinu i potrošnju prirodnih kozmetičkih proizvoda kod žena. Rezultati ovog istraživanja doprinose boljem razumijevanju želja, potreba, stavova i životnog stila ovog segmenta potrošača. U radu je istražen utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na uključenost žena u kupovni proces prirodnih kozmetičkih proizvoda i učestalost kupovine, te važnost značajki tih proizvoda. Utvrđen je značajan utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na važnost značajki prirodnih kozmetičkih proizvoda zbog čega žene kao potrošači i jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Analiza rezultata pokazuje da što je veća osviještenost žena o zdravlju veća je njihova uključenost u kupovinu i učestalost kupovine prirodnih kozmetičkih proizvoda.
Keywords
osviještenost o zdravlju; ekološka osviještenost; prirodni kozmetički proizvodi
Hrčak ID:
170974
URI
Publication date:
19.12.2016.
Visits: 2.937 *