Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UTJECAJ OSVIJEŠTENOSTI O ZDRAVLJU I EKOLOŠKE OSVIJEŠTENOSTI ŽENA KAO POTROŠAČA NA KUPOVINU PRIRODNIH KOZMETIČKIH PROIZVODA

Andrea Čut
Irena Pandža Bajs


Puni tekst: hrvatski pdf 299 Kb

str. 418-439

preuzimanja: 1.550

citiraj


Sažetak

Cilj rada je istražiti i analizirati kako i koliko osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost utječu na kupovinu i potrošnju prirodnih kozmetičkih proizvoda kod žena. Rezultati ovog istraživanja doprinose boljem razumijevanju želja, potreba, stavova i životnog stila ovog segmenta potrošača. U radu je istražen utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na uključenost žena u kupovni proces prirodnih kozmetičkih proizvoda i učestalost kupovine, te važnost značajki tih proizvoda. Utvrđen je značajan utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na važnost značajki prirodnih kozmetičkih proizvoda zbog čega žene kao potrošači i jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Analiza rezultata pokazuje da što je veća osviještenost žena o zdravlju veća je njihova uključenost u kupovinu i učestalost kupovine prirodnih kozmetičkih proizvoda.

Ključne riječi

osviještenost o zdravlju; ekološka osviještenost; prirodni kozmetički proizvodi

Hrčak ID:

170974

URI

https://hrcak.srce.hr/170974

Datum izdavanja:

19.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.937 *