Skip to the main content

Review article

KAKO KORPORACIJE MOTIVIRAJU SVOJE ZAPOSLENIKE – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA

Aleksandar Erceg ; Assistant Professor, Faculty of Economics, University of Osijek
Antea Šuljug ; GEOinfo d.o.o.


Full text: english pdf 10.555 Kb

page 85-102

downloads: 2.311

cite


Abstract

Upravljanje ljudskim potencijalima i njihov razvoj postaju sve važnijima zbog novog mjesta i uloge čovjeka u svim društvenim procesima, kao i u njihovu upravljanju. Motivacija i zadovoljstvo zaposlenika postaju temeljem zanimanja suvremenog menadžmenta ljudskih potencijala jer jedino se izgradnjom kvalitetnog motivacijskog sustava može pomoći organizaciji da poveća svoju konkurentsku sposobnost i vrijednost. Upravo to povećanje konkurentnosti smatra se veoma bitnim u današnjem poslovnom svijetu te je stoga prijeko potrebno poznavati pojam, tehnike i učinke motivacije. Motivacijske tehnike koriste se kako bi se zaposlenici više angažirali u obavljanju zadataka koji su im dodijeljeni. Menadžeri trebaju znati tko su njihovi zaposlenici, koje su njihove radne navike, kakvo im je ponašanje u tvrtki, jesu li spremni na timski rad, njihove mogućnosti i sposobnosti. Na temelju dobivenih odgovora na ova pitanja, menadžeri trebaju znati koju od motivacijskih tehnika primijeniti na pojedine zaposlenike kako bi se postigao najbolji rezultat.
Rad istražuje različite teorije motivacije i pokazuje teorijski okvir upravljanja ljudskim potencijalima uz pomoć motivacije i kompenzacijskih programa koji je prikazan na praktičnom primjeru. Hrvatski Telekom izabran je kao praktičan primjer zbog njihova praćenja osnovnih načela upravljanja ljudskim potencijalima, što uključuje i motivaciju zaposlenih koja je u konačnici rezultirala uspjesima tvrtke na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu.

Keywords

motivacija; motivacijske tehnike; motivacijske strategije materijalne i nematerijalne kompenzacije; Hrvatski Telekom

Hrčak ID:

172232

URI

https://hrcak.srce.hr/172232

Publication date:

30.8.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.301 *