Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125

Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti

Stjepko Rupčić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: english pdf 272 Kb

page 255-267

downloads: 372

cite

Full text: croatian pdf 272 Kb

page 255-267

downloads: 232

cite


Abstract

Kako odgojiti učenike da svoju vrijednost prepoznaju u stvaranju koristi za opće dobro, a ne samo za osobne interese te kako omogućiti prepoznavanje zajedničkog i pojedinačnog cilja kao jedinstvenog? Divergentnost ciljeva može biti uzrok raspršivanja pažnje i besplodnog lutanja, no može omogućiti osobni razvoj putem intrinzičnih poticaja. U radu se govori o tome koje nastavne prakse omogućuju razvoj sposobnosti autonomnog razvoja djece osnovnoškolske dobi te kako likovno-kreativne i radioničke prakse omogućuju i potiču pojavu sposobnosti za veće samorazumijevanje i razvoj empatije za potrebe drugih. Govori se o smislu uzora kao poželjne matrice i odgovornosti učitelja kao nosilaca tog atributa pri stvaranju i učenju prepoznavanja strategija izlaza i rješenja. Rad ukazuje na to da se u školi ne može učiti mudrost, ali da se za mudrost može pripremati.

Keywords

empatija; kreativnost; mudrost; ravnoteža; učitelj

Hrčak ID:

171675

URI

https://hrcak.srce.hr/171675

Publication date:

30.8.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.631 *