Professional paper
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti
Stjepko Rupčić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: english pdf 272 Kb
page 255-267
downloads: 372
cite
APA 6th Edition
Rupčić, S. (2016). Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
MLA 8th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education, vol. 18, no. Sp.Ed.2, 2016, pp. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education 18, no. Sp.Ed.2 (2016): 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Harvard
Rupčić, S. (2016). 'Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), pp. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Vancouver
Rupčić S. Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [cited 2024 December 22];18(Sp.Ed.2):255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
IEEE
S. Rupčić, "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti", Croatian Journal of Education, vol.18, no. Sp.Ed.2, pp. 255-267, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Full text: croatian pdf 272 Kb
page 255-267
downloads: 232
cite
APA 6th Edition
Rupčić, S. (2016). Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
MLA 8th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education, vol. 18, no. Sp.Ed.2, 2016, pp. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education 18, no. Sp.Ed.2 (2016): 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Harvard
Rupčić, S. (2016). 'Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), pp. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Vancouver
Rupčić S. Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [cited 2024 December 22];18(Sp.Ed.2):255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
IEEE
S. Rupčić, "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti", Croatian Journal of Education, vol.18, no. Sp.Ed.2, pp. 255-267, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Abstract
Kako odgojiti učenike da svoju vrijednost prepoznaju u stvaranju koristi za opće dobro, a ne samo za osobne interese te kako omogućiti prepoznavanje zajedničkog i pojedinačnog cilja kao jedinstvenog? Divergentnost ciljeva može biti uzrok raspršivanja pažnje i besplodnog lutanja, no može omogućiti osobni razvoj putem intrinzičnih poticaja. U radu se govori o tome koje nastavne prakse omogućuju razvoj sposobnosti autonomnog razvoja djece osnovnoškolske dobi te kako likovno-kreativne i radioničke prakse omogućuju i potiču pojavu sposobnosti za veće samorazumijevanje i razvoj empatije za potrebe drugih. Govori se o smislu uzora kao poželjne matrice i odgovornosti učitelja kao nosilaca tog atributa pri stvaranju i učenju prepoznavanja strategija izlaza i rješenja. Rad ukazuje na to da se u školi ne može učiti mudrost, ali da se za mudrost može pripremati.
Keywords
empatija; kreativnost; mudrost; ravnoteža; učitelj
Hrčak ID:
171675
URI
https://hrcak.srce.hr/171675
Publication date:
30.8.2016.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.631
*