Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3

Upravljanje kvalitetom u slovenskoj javnoj upravi – prilike za učenje iz iskustva

Gordana Žurga ; Associate Professor at the Faculty of Organisation Studies in Novo Mesto, Slovenia


Full text: english pdf 180 Kb

page 817-846

downloads: 867

cite


Abstract

Gotovo svugdje u svijetu javne se uprave suočavaju s izazovima u području učinkovitosti i kvalitete usluga. Nastojeći unaprijediti rezultate postupno grade osnovne temelje javnog upravljanja kao i upravljanja kvalitetom. Različite države različito pristupaju ovom pitanju, no zajednički im je cilj izgradnja institucionalnih i administrativnih kapaciteta koji će moći pružiti odgovarajuću podršku političkom upravljanju i nacionalnoj ekonomiji. U radu se predstavlja
širi kontekst unutar kojeg pojedine države mogu ili trebaju na dređeni način upravljati javnom upravom i razviti administrativne kapacitete u svrhu upravljanja kvalitetom i postizanja održive javne uprave. Nadalje, predstavljaju se rezultati usporedne analize upravljanja kvalitetom u državama članicama EU-a i uočeni trendovi. Konačno, studija slovenskog slučaja pokazat će pristup upravljanju kvalitetom u slovenskoj javnoj upravi te planove za razvoj u
budućnosti.

Keywords

održiva javna uprava; upravljanje kvalitetom; dobra praksa; učenje; CAF; Slovenija

Hrčak ID:

173630

URI

https://hrcak.srce.hr/173630

Publication date:

13.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.681 *