Skip to the main content

Preliminary communication

UTJECAJ MEDIJA NA KREIRANJE IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE

Mario Šantić ; Chamber of Commerce, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Arnela Bevanda ; Faculty of Economics, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina
Sanja Bijakšić ; Faculty of Economics, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: english pdf 522 Kb

page 180-189

downloads: 930

cite


Abstract

Cilj je ovoga istraživanja, koristeći se određenim statističkim tehnikama, analizirati intenzitet utjecaja različitih medija na kreiranje imidža turističke destinacije. Potrebno je dakle istražiti, analizirati i utvrditi pojedinačni intenzitet i mogućnost djelovanja različitih medija na kreiranje imidža turisticke destinacije. Navedeno stajalište ujedno predstavlja glavninu problema koji se izradom ovoga rada pokušao sustavno istražiti i razriješiti. Polazeći od cilja istraživanja postavljena je hipoteza: Različiti mediji imaju različit intenzitet uticaja na kreiranje imidža turističke destinacije. Uzorak je obuhvatio ukupno 1000 ispitanika. Prikupljanje primarnih podataka obavljeno je terenskim istraživanjem, primjenjujući tehniku ispitivanja pomoću ankete.Unutarnja konzistentnost, odnosno pouzdanost pojedinih mjernih ljestvica testirana je Cronbach alfa koeficijentom. Hipoteza je testirana modelom linearne višestruke regresije. Služeći se programskim jezikom Ri njegovim naredbama obavljene su potrebne analize i testiranja.
Rezultati istraživanja potvrdili su postavljenu hipotezu i ukazali na to da različiti mediji imaju različit intenzitet utjecaja na kreiranje imidža turistickih destinacija.

Keywords

turistička destinacija; faktori imidža; medij

Hrčak ID:

173847

URI

https://hrcak.srce.hr/173847

Publication date:

30.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.342 *