Skip to the main content

Review article

Političke stranke i integrirano komuniciranje u Hrvatskoj i Srbiji

Mirela Holy orcid id orcid.org/0000-0003-1294-1978 ; VERN’ - University of Applied Sciences, Zagreb


Full text: croatian pdf 136 Kb

page 44-65

downloads: 403

cite

Full text: english pdf 136 Kb

page 44-65

downloads: 957

cite


Abstract

Integrirane marketinške komunikacije pojavile su se u osamdesetim godinama prošlog stoljeća u Sjedinjenim Američkim Državama, a danas ih u svijetu, osim tvrtki, koriste i političke stranke jer prepoznaju važnost sinergijskog djelovanja oglašavanja i odnosa s javnošću, ali i integriranja publike u aktivnosti stranke. Ovaj rad uz pomoć metode upitnika te analize sadržaja hiperteksta istražuje jesu li najutjecajnije političke stranke u Hrvatskoj i Srbiji upoznate i koriste li u svom političkom djelovanju integrirano komuniciranje te kako i koliko dugo primjenjuju ovaj koncept.

Keywords

politička komunikacija; integrirana komunikacija; strategija; sinergija; Hrvatska; Srbija; stranka

Hrčak ID:

174036

URI

https://hrcak.srce.hr/174036

Publication date:

27.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.303 *