Meeting abstract
Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.
Nikša Minić
Full text: croatian pdf 74 Kb
page 416-417
downloads: 280
cite
APA 6th Edition
Minić, N. (2015). Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.. Histria, (5), 416-417. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/175709
MLA 8th Edition
Minić, Nikša. "Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.." Histria, vol. , no. 5, 2015, pp. 416-417. https://hrcak.srce.hr/175709. Accessed 4 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Minić, Nikša. "Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.." Histria , no. 5 (2015): 416-417. https://hrcak.srce.hr/175709
Harvard
Minić, N. (2015). 'Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.', Histria, (5), pp. 416-417. Available at: https://hrcak.srce.hr/175709 (Accessed 04 December 2024)
Vancouver
Minić N. Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.. Histria [Internet]. 2015 [cited 2024 December 04];(5):416-417. Available from: https://hrcak.srce.hr/175709
IEEE
N. Minić, "Međužupanijski stručni skup za učitelje povijesti na temu Temeljna nastavna umijeća i kompetencije učitelja kao priprema za stručni ispit, Zagreb, 30. lipnja 2015.", Histria, vol., no. 5, pp. 416-417, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/175709. [Accessed: 04 December 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
175709
URI
https://hrcak.srce.hr/175709
Publication date:
15.12.2015.
Visits: 707
*