Skip to the main content

Review article

AKTIVNO UČENJE U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA

Ivana Šustek


Full text: croatian pdf 27.830 Kb

page 99-108

downloads: 1.053

cite


Abstract

Živimo u društvu koje od pojedinca traži aktivnu suradnju u svim događanjima i izazovima. U skladu s tim, odgojno‐obrazovne ustanove trebaju odgovarati na potrebe društva, potičući pritom aktivnost svakog pojedinca. Budući da aktivno učenje potiče razvijanje znanja, vještina i sposobnosti (kompetencija), time ono predstavlja uspješan put prema kvalitetnom odgoju i obrazovanju. U radu se na temelju teorijskih spoznaja nastoji pokazati vrijednost i funkcija aktivnog učenja u kontekstu odgoja i obrazovanja. Također se navodi pregled i analiza relevantnih istraživanja koja su se bavila aktivnim učenjem u Republici Hrvatskoj, krenuvši od predškolskog i osnovnoškolskog pa sve do srednjoškolskog odgoja i obrazovanja. Očekuje se da će rad imati pozitivne znanstvene, pedagoške, praktične i stručne efekte u poticanju učestalije provedbe aktivnog učenja, a sve u svrhu stvaranja kvalitetnog odgoja i obrazovanja.

Keywords

aktivno učenje; učenik; učitelj

Hrčak ID:

176882

URI

https://hrcak.srce.hr/176882

Publication date:

15.12.2016.

Article data in other languages: german english

Visits: 3.010 *