Skip to the main content

Review article

Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja

Jelena Alić orcid id orcid.org/0000-0002-5460-9618 ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Vilko Petrić ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marko Badrić orcid id orcid.org/0000-0001-9545-5013 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb


Full text: croatian pdf 555 Kb

page 341-359

downloads: 2.805

cite


Abstract

Cilj ovog istraživanja je kvalitativna i kvantitativna analiza nastavnih sadržaja trenutno važećeg propisanog plana i programa za obveznu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnom školstvu i usporedba rezultata sa znanstvenim spoznajama dosadašnjih postignuća kineziološke edukacije. Uzorak istraživanja su propisani nastavni sadržaji (teme) za obveznu nastavu tjelesne i zdravstvene
kulture, a provedene su metode analize sadržaja i χ2 test. Rezultati ukazuju kako u sadržajima predmeta u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi nedostaju sadržaji koji spadaju u kategorije zdravlja i fitnesa, plivanja, aktivnosti u prirodi i zimskih sportova. Također, rezultati implicitno ukazuju na nužnost uvrštavanja takvih sadržaja u program
kako bi nastava tjelesne i zdravstvene kulture mogla biti u potpunosti u funkciji zdravlja i pridonijeti stvaranju tjelesno aktivnog čovjeka.

Keywords

nastavni sadržaji; nastavni plan; nastavni program; kurikulum; učenici; zdravlje; fitnes

Hrčak ID:

177207

URI

https://hrcak.srce.hr/177207

Publication date:

15.7.2016.

Visits: 3.812 *