Skip to the main content

Original scientific paper

Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo

Vlasta Hus ; University of Maribor, Maribor, Slovenia
Polona Lengvart ; Primary School Bratov Polančičev, Maribor, Slovenia


Full text: croatian pdf 334 Kb

page 227-227

downloads: 251

cite

Full text: english pdf 334 Kb

page 211-226

downloads: 897

cite


Abstract

Postavljanje pitanja je ključni element u procesu učenja i poučavanja. Cilj ovog rada bio je razviti instrument za praćenje kvalitete i kvantitete pitanja nastavnika kod predmeta Društvo i uz pomoć ovog instrumenta otkriti broj i vrsto pitanja koje nastavnik koristi kod predmeta Društvo u četvrtom razredu osnovne škole. U ovom istraživanju koristili smo opisne uzročne ne-eksperimentalne metode. Podaci su prikupljeni s protokolom za ne-slučajni uzorak nastavnika u četvrtom razredu (raspon dobi učenika-devet godina) u raznim osnovnim školama u Republici Sloveniji. U obradi podataka u potpunosti je pokriveno 75 protokola. Dobiveni rezultati pokazuju, da nastavnici kod predmeta Društvo u četvrtom razredu više koriste pitanja niže razine od više razine. Pitanja učitelja ne dostižu zadovoljavajući nivo kvalitete, da bi ih mogli koristiti kao alat za razvoj viših nivoa razmišljanja u školi kod učenika.

Keywords

osnovna škola; predmet Društvo; pitanja

Hrčak ID:

177419

URI

https://hrcak.srce.hr/177419

Publication date:

16.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.776 *