Professional paper
Uvod u iskustveno učenje - Kako odgoj i obrazovanje učiniti djelotvornijim kroz dobrobit i uključenost
Ferre Laevers
; Center for experiential learning, University of Leuven, Leuven, Belgium
Abstract
U svibnju 1976. godine dvanaest je fl amanskih odgajatelja, uz pomoć dvaju savjetnika, pokrenulo niz stručnih aktiva s namjerom da kritički raspravljaju o vlastitoj pedagoškoj praksi. Njihov je pristup bio ‘iskustveni’: namjeravali su izbliza i precizno opisati dječji pogled na život i sudjelovanje u odgojno-obrazovnom okruženju. Takvo pomno promatranje i ‘rekonstrukcija’ dječjeg iskustva iznijelo je na vidjelo niz nezadovoljavajućih uvjeta. Ustanovilo se da je previše prilika za poticanje dječjeg razvoja ostalo neiskorišteno.
Keywords
Dijete; Vrtić; Obitelj; Iskustveno učenje; Odgoj; Obrazovanje; Djelotvornost; Dobrobit; Uključenost
Hrčak ID:
177721
URI
Publication date:
11.9.2006.
Visits: 3.451 *