Skip to the main content

Preliminary communication

Načini učenja matematike u razrednoj nastavi

Irena Mišurac orcid id orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Faculty of Humanities and Social Sciences Split, Split, Croatia
Ivona Bašić


Full text: croatian pdf 344 Kb

page 273-285

downloads: 1.606

cite

Full text: english pdf 344 Kb

page 286-286

downloads: 257

cite


Abstract

Matematika u današnjem svijetu ima važnu i nezamjenjivu ulogu. Unatoč njezinoj važnosti, rezultati učenika često nisu na zadovoljavajućoj razini. Kako bismo otkrili uzrok tomu, proučavaju se načini na koje djeca uče matematiku. Za razumijevanje važnosti načina učenja potrebno je poznavanje procesa učenja kod učenika te izvora podataka kojima se učenik pri učenju koristi. U radu se primjenjivao Bandler-Grinderov model koji učenike svrstava u tri kategorije: vizualni, auditivni i tjelesni način. Uz to, predvidjeli smo i četvrtu kategoriju, mješoviti način, za učenike koji ne pokazuju izraženo pripadanje jednoj od triju spomenutih kategorija. Provedeno je istraživanje na uzorku 150 učenika trećih i četvrtih razreda u kojem su učenici prema rezultatima anketnoga listića svrstani u jednu od četiriju kategorija. Pokazalo se da prevladava vizualni način učenja, pogotovo u djevojčica.

Keywords

nastava matematike; način učenja; vizualni; auditivni; tjelesni; mješoviti

Hrčak ID:

177993

URI

https://hrcak.srce.hr/177993

Publication date:

16.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.430 *