Original scientific paper
Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju
Marina Diković
orcid.org/0000-0003-3828-0725
; The Faculty of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula, Pula, Croatia
Abstract
Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.
Keywords
aktivno poučavanje; mišljenje učitelja; suradničko učenje; vještine; znanje
Hrčak ID:
178256
URI
Publication date:
16.12.2016.
Visits: 10.981 *