Skip to the main content

Original scientific paper

Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju

Marina Diković orcid id orcid.org/0000-0003-3828-0725 ; The Faculty of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula, Pula, Croatia


Full text: english pdf 290 Kb

page 558-558

downloads: 6.160

cite

Full text: croatian pdf 290 Kb

page 539-557

downloads: 1.251

cite


Abstract

Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.

Keywords

aktivno poučavanje; mišljenje učitelja; suradničko učenje; vještine; znanje

Hrčak ID:

178256

URI

https://hrcak.srce.hr/178256

Publication date:

16.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 9.272 *