Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.22

ULOGA HOTELSKOG MENADŽMENTA I ČIMBENICI ORGANIZACIJSKOG USPJEHA

Nadia Pavia orcid id orcid.org/0000-0002-1084-1394 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Ružica Rubelj ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: english pdf 252 Kb

page 245-249

downloads: 599

cite


Abstract

Hotelski menadžment je proces oblikovanja i održavanja odnosa s okruženjem kako bi se utvrđeni ciljevi mogli efikasno ostvariti. Za hotelski menadžment možemo reći da je sustav stvaranja, usmjeravanja i usklađivanja svih čimbenika koji utječu na formiranje hotelske ponude.
Suvremeni hotelski menadžment objedinjuje funkcije upravljanja i rukovođenja. Glavni zadatak hotelskog menadžmenta je da korištenjem sinergije timskog rukovođenja ostvari ciljeve hotelskog poduzeća.

Keywords

hotelski menadžment; organizacija; hotelsko poduzeće

Hrčak ID:

181281

URI

https://hrcak.srce.hr/181281

Publication date:

30.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 1.434 *