Original scientific paper
https://doi.org/10.20867/thm.11.2.2
NOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA U PERIFERNOM TURIZMU: TRŽIŠNI SEGMENT BUBREŽNIH BOLESNIKA
Ioannis Karamanidis
; Technological Educational Institution (TEI) of Thessaloniki, Greece
Abstract
Širom svijeta sve je intenzivnija konkurencija u turističkom sektom. U radu se opisuje dodatna mogućnost koju malim i srednjim turističkim poduzećima u perifernim destinacijama nudi novi tržišni segment bubrežnih bolesnika iz Ujedinjenog Kraljevstva koji žele godišnji odmor provesti u inozemstvu.
Najnovija medicinska tehnologija omogućuje ovoj kategoriji bolesnika redoviti dnevni tretman hemodialize čak i u udaljenim destinacijama, uz uvjet postojanja odgovarajuće medicinske infrastrukture u smještajnom objektu u destinaciji.
Bubrežni su bolesnici posebna grupa potencijalnih gostiju sa zajedničkih potrebama i karakteristika, te stoga predstavljaju tržišnu nišu. Ovim se radom razmatraju i detaljno analiziraju alternativne marketinške strategije koje mala i srednja turistička poduzeća mogu primijeniti radi efikasnog pozicioniranja u tržišnim segmentima bubrežnih bolesnika.
Keywords
mala i srednja poduzeća; tržišna niša; pozicioniranje; diferencijacija proizvoda; diferencijacija tržišta; bubrežni bolesnici
Hrčak ID:
181295
URI
Publication date:
30.12.2005.
Visits: 1.337 *