Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.21

TURISTIČKA DESTINACIJA KVARNER KROZ DJELOVANJE TURISTIČKE ZAJEDNICE ŽUPANIJE

Gordana Medved ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 4.330 Kb

page 247-260

downloads: 1.088

cite


Abstract

Destinacija je (sama po sebi) neprecizan termin. Dodatno, puno je sudionika u lancu tvorbe turističkog proizvoda. U većoj ili manjoj suradnji s njima, javna organizacija za
upravljanje destinacijom obavlja promidžbene aktivnosti bez utjecaja na cjelokupnu marketinšku politiku (proizvod - usluga, cijena, kanali distribucije). S tim je stvaranje
marke, koja identificira i diferencira destinaciju, još složenije.
Područje koje «pokriva» turistička destinacija Kvarner podosta je «fluidno». Da li su različitosti: geografske, kulturološke, gospodarske, turističke i dr. «kamen spoticanja» ili
komparativna prednost?! Destinacija Kvarner: 160 godina turističke tradicije, četvrtina hrvatskog turizma po nizu pokazatelja, brojna turistička mjesta afirmirana na turističkom tržištu, ali i potreba za repozicioniranjem, još uvijek ne(dovoljno) valorizirani turistički resursi, izostanak «pripadanja» destinaciji - Kvarner.
Osnutak Turističke zajednice (Primorsko-goranske županije) Kvarnera, tržišno pozicioniranje, dosadašnje djelovanje. Upravljanje turističkom destinacijom u suradnji sa sustavom turističkih zajednica, s turističkim i širim okružjem u cilju stvaranja turističke marke.

Keywords

turistička destinacija; tržišno pozicioniranje; promidžba turističke destinacije; upravljanje turističkom destinacijom

Hrčak ID:

181487

URI

https://hrcak.srce.hr/181487

Publication date:

30.12.2003.

Article data in other languages: german

Visits: 1.781 *