Skip to the main content

Preliminary communication

Supermoć i strategije medija: kako pričamo bajke danas?

Vuk Vuković orcid id orcid.org/0000-0002-0766-1077 ; University of Montenegro - Faculty of Dramatic Art


Full text: croatian pdf 433 Kb

page 1567-1583

downloads: 935

cite


Abstract

S ciljem razumijevanja suvremene medijske produkcije, a posljedično kinematografske i televizijske eksploatacije audiovizualnih sadržaja, rad se bavi pitanjem reinterpretacije klasičnih bajki, kao i potrebom da „natprirodno“ postane predmet interesa medijske publike. Uzimajući u obzir činjenicu da je kontakt s onostranim oduvijek dio komunikacionog konteksta čovjeka, polazimo od pretpostavke da onostrano uvijek pronalazi put do tzv. krajnjeg korisnika, bez obzira na medij koji distribuira priču. Međutim, postavlja se pitanje što je funkcija bajke ili njene reinterpretacije, te je li ona, u eri globalizacije, kapitalističkog karaktera? U tom smislu, kritička oštrica rada nije usmjerena prema medijskoj publici ni prema producentima pojedinačno, već prema industriji čiji su dio, paradoksalno, i medijska publika i producenti.

Keywords

mediji; medijska produkcija vrijednosti; Maleficent; Once Upon A Time; Crvenkapica

Hrčak ID:

181555

URI

https://hrcak.srce.hr/181555

Publication date:

16.5.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.265 *