Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.9.1.13

KULTURA, IDENTITET IIMIDŽ KORPORACIJE: MOGUĆNOSTI I OGRANIČENJA

Hrvoje Pende


Full text: croatian pdf 4.124 Kb

page 137-151

downloads: 1.657

cite


Abstract

Korporacijska kultura, identitet i imidž međusobno su u visokoj korelaciji. Kulturnu paradigmu, kao prešutno dogovoreni način ponašanja i rada u korporaciji, određuje stil menadžera i njegova sposobnost komuniciranja željenog identiteta/imidža korporacije prema radnicima i široj javnosti. Jake i pozitivne kulture stvaraju povoljne identitete i imidže, dok negativne kulture, neminovno vode do loših identiteta (osobnih i organizacijskih) i nepovoljnih imidža. Moderna društva od korporacija očekuju sve više standarde poslovanja. Da bi ispunila očekivanja svojih kupaca uspješna organizacija mora stvoriti povoljan identitet/imidž. To može postići isključivo prepoznatljivim načinom rada; internom kulturom koja se bazira na poslovnoj i općoj etici - društvenoj
odgovornosti koja podrazumijeva identitet i imidž stvoren na istini i otvorenosti prema vanjskoj javnosti.

Keywords

korporacijska kultura; korporacijski identitet; korporacijski imidž; stil menadžmenta

Hrčak ID:

181603

URI

https://hrcak.srce.hr/181603

Publication date:

30.6.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 3.121 *