Preliminary communication
https://doi.org/10.20867/thm.9.1.14
ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU
Romina Alkier Radnić
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Daniela Gračan
orcid.org/0000-0002-3847-7280
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i
kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste.
Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.
Keywords
destinacijsko promišljanje turizma; kvalitetan turistički proizvod; repozicioniranje Opatijske rivijere; strategijsko marketinško planiranje
Hrčak ID:
181604
URI
Publication date:
30.6.2003.
Visits: 2.199 *