Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.9.1.15

PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE

Christian Stipanović orcid id orcid.org/0000-0002-1424-0756 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 2.037 Kb

page 167-175

downloads: 427

cite


Abstract

Općina Pakoštane se ističe beskrajnom prirodnom ljepotom i raznolikošću prirodnih obilježja. Sadrži park prirode Vransko jezero, otok Vrgadu koji predstavlja ulaz u Kornate te turističke bisere Pakoštane i Drage.
Nažalost u svom turističkom razvoju nedovoljno valorizira vlastite konkurentne prednosti. Club Mediterranne predstavlja inicijatora i generatora promjena. Prirodne ljepote nisu više dovoljni motivator dolaska turista. Potrebna je konkretna razvojna strategija temeljena na inoviranom marketingu koja će uobličiti novi turistički proizvod i prepoznatljivi identitet. Prioritet je novim sadržajem aktivirati sve mogućnosti turističkog razvoja u kreiranju cjelogodišnje ponude. Boljom prometnom povezanošću (izgrađena auto cesta) i novom turističkom politikom Pakoštane mogu postati turistički hit Dalmacije.

Keywords

razvojna strategija; destinacijski marketing; inovirana ponuda

Hrčak ID:

181605

URI

https://hrcak.srce.hr/181605

Publication date:

30.6.2003.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.164 *