Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.7.1-2.8

ČIMBENICI MENEDŽMENT POLUGE U TRANSFORMACIJI HOTELSKIH POSLOVNIH SUSTAVA

Goran Kutnjak ; Primorsko-goranska županija, Rijeka, Hrvatska


Full text: croatian pdf 4.903 Kb

page 103-120

downloads: 359

cite


Abstract

Svaka konkurentska prednost određene gospodarske djelatnosti ili, pak, poslovnog sustava može rezultirati određenim pozitivnim učincima samo ako su u potpunosti angažirani najrelevantniji čimbenici (menedžment i ljudski resurs) i ukoliko je sinergijski eksponent takve integralne gospodarske politike istinsko obilježje takve aktivnosti.
Hotelijerstvo Primorsko-goranske županije zasigurno je nositelj ugostiteljsko-turističkog gospodarstva koje u ukupnom strateškom determiniranju gospodarstva RH ima specifično određenje. U kontekstu takve jedne strateške «definicije», činjenica je da 1) korelacija tj. interakcija navedenih čimbenika mora biti transparentnija, odnosno participiranje ljudskog resursa u svim domenama gospodarske aktivnosti (pa i odlučivanja) mora biti angažiranije.
Samo na tim osnovama moguće je 2) očekivati bržu evoluciju i transformaciju organizacijske logike iz «birokratske» u «poduzetničku».
Realnost stanja hotelijerstva Primorsko-goranske županije u odnosu na determinirane ciljeve autor rada nastojao je fokusirati i kroz svoja istraživanja provedena tijekom 1999. g.

Keywords

menedžment-poluga; transformacija; menedžment; ljudski resurs; interakcija

Hrčak ID:

181696

URI

https://hrcak.srce.hr/181696

Publication date:

30.12.2001.

Article data in other languages: english

Visits: 1.187 *