Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.14

ZNAČAJ NJEMAČKOG JEZIKA U HRVATSKOM TURIZMU

Nevenka Blažević ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Brigita Bosnar-Valković ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: german pdf 2.615 Kb

page 149-158

downloads: 1.592

cite


Abstract

Vještina komuniciranja predstavlja jednu od najznačajnijih komponenti kvalitetne usluge u turizmu. Osnovna pretpostavka za to je poznavanje stranih jezika. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske gosti iz zemalja njemačkog govornog područja daleko su zastupljeniji od gostiju drugih jezičnih područja, iz čega proizlazi da bi njemački trebao biti najvažniji strani jezik u hrvatskom turizmu.
O značaju njemačkog jezika u hrvatskom turizmu svjedoče i rezultati anketa provedenih 1990. i 2003. godine koji upućuju na daljnje poboljšanje ovog segmenta usluge.

Keywords

poznavanje stranih jezika u turizmu; višejezičnost u turizmu; poznavanje njemačkog jezika

Hrčak ID:

181885

URI

https://hrcak.srce.hr/181885

Publication date:

30.12.2002.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.452 *